tirsdag

Parabenfritt fra South of France og Olivella

Etter at jeg oppdaga at omtrent all såpe inneholder parabener, så har jeg vært ivrig på å finne parabenfrie alternativer. Det er ikke helt enkelt ettersom en må leite i hyllene for babyprodukter på apoteker for å finne slike produkter. De er oftest ikke parfymerte og dessuten kan det være ganske dyrt. Jeg veit at kjeden Lush har økologiske og parabenfrie produkter, men disse har hverken testa ut eller funnet ut hvor mye koster. 

Jeg bestiller stort sett alt av såper gjennom iHerb. Nå har jeg ikke testa alt som er å få tak i der, men disse to merkene lukter godt og har en helt grei pris. Så langt holder jeg knapp på Cucumber Aloe fra South of France og grønn Olivella. 

Lukter godt!

Italiensk merke. Litt dyrere i pris. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...