mandag

Single Ladies med lumber jack!


Ettersom jeg kom seint i gang med å se på Glee, så har jeg maratongloing i rykk og napp for å seg meg opp på serien. Og i går så jeg siste episoden av 3.sesong og holdt på å tippe av stolen i rein, skjær latterkrampe da Kurt Hummels far danser Single Ladies-dansen for sønnen. 

Kurt Hummel er seriens søteste homsegutt, men det tok lang tid før han krøyp ut av skapet. Faren hans overrasker sønnen i en noe feminin habitt, øvende på dansetrinn til låta Single Ladies med to medelever. Det er en historiske scene i Glee-sammenheng, og i etterkant har skuespilleren, Chris Colfer, hatt flere opptredener i etterkant med akkurat dette nummeret.

Som jeg har kommentert tidligere, så mener jeg at Glee er et genialt konsept. Broadway inntar tv-skjermen, liksom. Og det er stor variasjon i temaer, sang -og danseopptredener og ikke minst; hvem som bidrar. I siste episode av 3.sesong så sier Kurt Hummels far unnskyld for tidligere synder med å danse Single Ladies-dansen. Med hanske og lumber jack-skjorte. Litt det samme som Truls Svensen gjorde, men mer maskulint. På en måte. Se den fantastiske opptredenen!  



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...