tirsdag

Skipper'n-smoothie


Det har kommet veldig mange positive tilbakemeldinger på oppskrifta til ajopochi-smoothien jeg la ut. Folk har kommentert at den smaker godt, at den ser veldig innbydende og minst; går det an å putte andre godsaker oppi...? Det er helt klart fullt mulig å krydre smoothien med litt ekstra, sterke godsaker. Jeg har aldri prøvd det sjøl, men hvis noen prøver seg - så gi tilbakemelding!

Ettersom smoothie var en populær sak, så legger jeg ut ei oppskrift på en ny. Den er helt annerledes enn den forrige, både i smak og farge. Jeg fikk en kommentar på at smoothien smakte gress, men det er jeg selvfølgelig ikke enig. Den smaker friskt og nøttete, og har selvfølgelig deilige næringstoffer i seg. Dette er hva du trenger: 

1 liten avokado, 1 dl frisk spinat (frossen er også mulig, men da må du bruke færre isbiter), 11 ss hasselnøtter, 1 ts revet ingefær, 2 dl eplejuice, 5-6 isbiter. 

Vask spinaten og fjern tjukke stilker. Del avokadoen i to og ta vekk steinen. Skjær den i biter. Ha eplejuicen i blenderen først. Fyll deretter på med avokado, spinat, hasselnøtter og isbiter. Kjør blandinga til den blir glatt. 

Smakelig smoothiedrikk!

Les også: 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...